Telenet klantendienst 015.66.66.66 Gratis bellen?

Algemene onderwerpen over Telenet.
Problemen en ervaringen met de Telenet administratie en facturatie

Telenet klantendienst 015.66.66.66 Gratis bellen?

Berichtdoor rollingstone op 26 Sep 2011 10:44

Telenet klantendienst 015.66.66.66 is een vaste lijn.
Telenet klanten met optie gratis bellen naar 36 europese landen naar alle vaste lijnen.Ook op zon en feestdagen,en weekends

Bellen tussen 16 h en 08 h smorgens is gratis naar een vaste lijn .
Klantendienst is te bereiken tot 22 uur.015.66.66.66 /Zaterdag van 09 h tot 17H.

073 is betaalnummer
Fibernetxl shake met modemwireless CBN SVG6540E - Docsis3
rollingstone
GigaGoochelaar
 
Berichten: 1154
Geregistreerd: 13 Apr 2011 12:57

Re: Telenet klantendienst 015.66.66.66 Gratis bellen?

Berichtdoor jan4 op 26 Sep 2011 14:47

Voor al je administratieve vragen
Open

maandag tot vrijdag: 8u tot 20u
zaterdag: 9u tot 17u30
zon- en feestdagen: gesloten

Voor al je technische of andere vragen
Open

maandag tot vrijdag: 8u tot 22u
zaterdag en zondag: 9u tot 22u
jan4
Chatter
 
Berichten: 77
Geregistreerd: 08 Feb 2011 20:12

Re: Telenet klantendienst 015.66.66.66 Gratis bellen?

Berichtdoor colake op 26 Sep 2011 16:29

Meteen ook even de juiste pagina vanop de telenet website meegeven: http://telenet.be/457/0/1/nl/thuis/contact.html

Daar heb je een overzicht van alle nummers en kan je bekijken wanneer het rustig of druk is bij de helpdesk.
Klik daarvoor op "Meer informatie over openingsuren en bereikbaarheid van het nummer 015 66 66 66"
Een telefoon bijt enkel als je zelf onvriendelijk bent.
colake
MegaMailer
 
Berichten: 897
Geregistreerd: 23 Jul 2004 15:57
Woonplaats: Antwerpen

Re: Telenet klantendienst 015.66.66.66 Gratis bellen?

Berichtdoor rollingstone op 26 Sep 2011 16:36

Even een rechtzetting .
070.69.69.69 is betaalnummer bij Telenet helpdesk.
en niet 073 zoals boven vermeld.
Fibernetxl shake met modemwireless CBN SVG6540E - Docsis3
rollingstone
GigaGoochelaar
 
Berichten: 1154
Geregistreerd: 13 Apr 2011 12:57

Re: Telenet klantendienst 015.66.66.66 Gratis bellen?

Berichtdoor TiTanium op 26 Sep 2011 19:32

070/69.69.69 0.30€/min van vaste lijn rond de 0.60€/min vanaf mobiel nummer. Wordt het niet tijd dat dit gratis is?
PC: P9X79 Deluxe ~ i7 3930K @ 4.5Ghz ~ 16GB ~ GTX680 ~ Crucial M4 Real SSD 128GB ~ 14+TB ~ Monitor: Samsung S27A950D
Notebook: Acer Aspire 5920
GSM: SGS2 + µSD 64GB
TN: Fibernet Shake XL + Freephone + Sporting combo + HD-Digibox 210
BGC: BizzFlex 15 + 2GB
TiTanium
UB Crew
 
Berichten: 368
Geregistreerd: 14 Jun 2011 10:06

Re: Telenet klantendienst 015.66.66.66 Gratis bellen?

Berichtdoor rollingstone op 26 Sep 2011 19:37

TiTanium schreef:070/69.69.69 0.30€/min van vaste lijn rond de 0.60€/min vanaf mobiel nummer. Wordt het niet tijd dat dit gratis is?


Is nog steeds goedkoper,dan technieker te laten komen.
Het is wel de helpdesk,en die mensen daar moeten ook betaald worden.
Laat anders technieker komen,als je denkt dat dat beter is.
Kan je ook gratis vragen aan de klantendienst.

Klantendienst kan je gratis bellen,indien je optie hebt zoals boven vermeld.
Laatst gewijzigd door rollingstone op 26 Sep 2011 19:41, in totaal 1 keer gewijzigd.
Fibernetxl shake met modemwireless CBN SVG6540E - Docsis3
rollingstone
GigaGoochelaar
 
Berichten: 1154
Geregistreerd: 13 Apr 2011 12:57

Re: Telenet klantendienst 015.66.66.66 Gratis bellen?

Berichtdoor TiTanium op 26 Sep 2011 19:40

Grotendeels ligt het aan telenet zelf? Ik zie dan niet in waarom mensen hun moeten blauw betalen om uiteindelijk te moeten horen. We sturen een technieker langs? Bij de andere is dat zonaal tarief of gratis...
PC: P9X79 Deluxe ~ i7 3930K @ 4.5Ghz ~ 16GB ~ GTX680 ~ Crucial M4 Real SSD 128GB ~ 14+TB ~ Monitor: Samsung S27A950D
Notebook: Acer Aspire 5920
GSM: SGS2 + µSD 64GB
TN: Fibernet Shake XL + Freephone + Sporting combo + HD-Digibox 210
BGC: BizzFlex 15 + 2GB
TiTanium
UB Crew
 
Berichten: 368
Geregistreerd: 14 Jun 2011 10:06

Re: Telenet klantendienst 015.66.66.66 Gratis bellen?

Berichtdoor rollingstone op 26 Sep 2011 19:43

TiTanium schreef:Grotendeels ligt het aan telenet zelf? Ik zie dan niet in waarom mensen hun moeten blauw betalen om uiteindelijk te moeten horen. We sturen een technieker langs? Bij de andere is dat zonaal tarief of gratis...



Grotendeels zeg jij,dan is het nog makkelijker.
Bel dan gratis klantendienst,ze sturen wel technieker als jij dat vraagd,ligt de fout aan Telenet,dan kost het je helemaal niets.Toch niet moeilijk.
Fibernetxl shake met modemwireless CBN SVG6540E - Docsis3
rollingstone
GigaGoochelaar
 
Berichten: 1154
Geregistreerd: 13 Apr 2011 12:57

Re: Telenet klantendienst 015.66.66.66 Gratis bellen?

Berichtdoor colake op 27 Sep 2011 10:23

Dat 070 nummer gaat men normaal gezien raar of zelden nodig moeten hebben.
Op de contact pagina staat er bij dat nummer het volgende: "Heb je een software vraag of probleem in verband met je PC?"

De belangrijkste ondersteuning zit achter het zonale 015 nummer.
Wat mij betreft zou dit gerust ook een gratis 0800 nummer mogen worden maar zonaal tarief valt ook nog wel mee.
Een telefoon bijt enkel als je zelf onvriendelijk bent.
colake
MegaMailer
 
Berichten: 897
Geregistreerd: 23 Jul 2004 15:57
Woonplaats: Antwerpen

Re: Telenet klantendienst 015.66.66.66 Gratis bellen?

Berichtdoor zerobug op 27 Sep 2011 10:51

colake schreef:Dat 070 nummer gaat men normaal gezien raar of zelden nodig moeten hebben.
Op de contact pagina staat er bij dat nummer het volgende: "Heb je een software vraag of probleem in verband met je PC?"

De belangrijkste ondersteuning zit achter het zonale 015 nummer.
Wat mij betreft zou dit gerust ook een gratis 0800 nummer mogen worden maar zonaal tarief valt ook nog wel mee.


Ik dacht dat 0800/666.666 ook bij de helpdesk van telenet uitkomt of ben ik mis ,
zerobug
Chatter
 
Berichten: 102
Geregistreerd: 08 Sep 2009 13:28

Re: Telenet klantendienst 015.66.66.66 Gratis bellen?

Berichtdoor leiepisser op 25 Jan 2012 15:38

colake schreef:Dat 070 nummer gaat men normaal gezien raar of zelden nodig moeten hebben.

Totdat de "modemtest" (wat dat ook moge inhouden) uitwijst dat het probleem niet bij Telenet ligt. Dan mag je naar het betalend nummer bellen, waarna, na meer dan 20 euro opgebeld te hebben, blijkt dat het probleem wel degelijk bij het netwerk ligt en dat er een technieker langs moet komen. Als dan blijkt dat deze technieker (onderaannemer) het probleem niet kan oplossen, mag de klant zijn tv-kast terug in elkaar steken, zijn huis kuisen en een halve dag verlof nemen voor de komst van een netwerkspecialist van Telenet zelf (want die werken enkel tijdens de kantooruren) vooraleer het probleem uiteindelijk is opgelost.

Na de modemtest, faalt ook de test van de Digicorder. Het probleem met de tientallen al dan niet HD-zenders die geen of geblokt beeld geven ("dankzij" de kwaliteit van digitale tv) zou aan de kabel tussen de versterker en de modem liggen die beschadigd is. Uiteraard is dit de schuld van de klant, die dan maar een nieuwe kabel gaat kopen om vast te stellen dat dat niets verandert. De klantendienst wil wel een technieker sturen, met de uitdrukkelijke melding dat de klant waarschijnlijk de kosten zal moeten ophoesten. Wordt vervolgd...
leiepisser
Pas aangesloten op het internet
 
Berichten: 16
Geregistreerd: 25 Jan 2012 13:38

Re: Telenet klantendienst 015.66.66.66 Gratis bellen?

Berichtdoor Nonkie op 25 Jan 2012 17:07

leiepisser schreef: Dan mag je naar het betalend nummer bellen, waarna, na meer dan 20 euro opgebeld te hebben, blijkt dat het probleem wel degelijk bij het netwerk ligt en dat er een technieker langs moet komen.

Is het probleem aan de kant van Telenet dan kan je hiervoor compensatie krijgen.
leiepisser schreef:Na de modemtest, faalt ook de test van de Digicorder. Het probleem met de tientallen al dan niet HD-zenders die geen of geblokt beeld geven ("dankzij" de kwaliteit van digitale tv) zou aan de kabel tussen de versterker en de modem liggen die beschadigd is.

Dat is toch de hardware van Telenet en niet van de klant?
Afbeelding
Nonkie
Algemeen moderator
Algemeen moderator
 
Berichten: 5221
Geregistreerd: 24 Mei 2007 14:45

Re: Telenet klantendienst 015.66.66.66 Gratis bellen?

Berichtdoor leiepisser op 26 Jan 2012 12:43

Nonkie schreef:
leiepisser schreef:Na de modemtest, faalt ook de test van de Digicorder. Het probleem met de tientallen al dan niet HD-zenders die geen of geblokt beeld geven ("dankzij" de kwaliteit van digitale tv) zou aan de kabel tussen de versterker en de modem liggen die beschadigd is.

Dat is toch de hardware van Telenet en niet van de klant?

Dat dacht ik ook, doch men bleef maar volhouden dat desbetreffende kabel niet zomaar plots kon stukgaan en er dus een verkeerde manipulatie mee gebeurd moest zijn. Ik zou niet weten hoe, maar goed, ik heb ondertussen zelf een nieuwe kabel aangesloten (ben ik nu té braaf?) en het probleem blijft identiek. Morgen komt er een technieker langs (al heb ik zelf nog eens moeten bellen om te weten of de afspraak weldegelijk zou doorgaan. Ik heb geen enkele vorm van bevestiging gekregen en op Mijn Telenet ontbreekt het knopje "Algemeen" waaronder ook de vastgelegde afspraken zouden moeten terug te vinden zijn).
leiepisser
Pas aangesloten op het internet
 
Berichten: 16
Geregistreerd: 25 Jan 2012 13:38

Is er bij Telenet eigenlijk nog iets dat wél werkt?

Berichtdoor leiepisser op 27 Jan 2012 18:37

Zolang alles "normaal" gaat, geen problemen met Telenet. Totdat er wel eens een probleem opduikt... en dan begint de miserie.

- Gebeld naar Telenet voor storingen (tot zelfs helemaal geen beeld) op een aantal zenders. Na een "test" krijg ik de melding dat het net en de Digicorder perfect zijn en het probleem bij de aansluitkabel ligt. Nu had ik daar al eens voor gebeld, hetzelfde antwoord gekregen en daarop zelf een nieuwe kabel aangesloten, zonder resultaat. Ik kon een technieker krijgen, maar dat zou me geld kosten als het probleem bij mij lag. Technieker is vandaag gekomen: onmiddellijk vastgesteld dat de Digicorder defect was en deze vervangen, daarop ook vastgesteld dat er storing op het binnenkomende signaal zit en dat er een netwerktechnieker moet langskomen. Of maandag paste voor mij? Natuurlijk past maandag niet! Ik heb net een dag verlof moeten nemen omdat de technieker vandaag zou kunnen langskomen. Ik heb dan maar iemand moeten optrommelen aangezien die netwerktechniekers blijkbaar aan een nine-to-five gebonden zijn...

Conclusie voor mij: ik heb nog steeds slecht of geen beeld op die zenders (de technieker heeft zelfs de originele kabel, die volgens de helpdesk tot tweemaal toe zogezegd defect was, terug gebruikt omdat er absoluut niks mis mee bleek).
Conclusie voor alle Telenet-klanten: die "test" die men doet aan de telefoon is geen fluit waard. Als men u probeert wijs te maken dat de "test" uitwijst dat alles in orde is met de installatie, neem dat maar met een gigantische korrel zout. Het is trouwens niet de eerste keer dat ik zoiets meemaak: hun "test" voor de internetverbinding/modem is van dezelfde kwaliteit: compleet waardeloos.


- Ik ben pas ook overgeschakeld op Fibernet. Aan de telefoon vertelde men me dat ik daarvoor een nieuwe modem moest gaan ophalen in winkel X. Wat blijkt: in winkel X hebben ze helemaal geen dergelijke modems en ik moet daarvoor in winkel Y zijn. Ik rijd 7 km enkel naar winkel Y waar ik (daar voor het eerst!) te horen krijg dat ik eerst de oude modem moet losmaken en afgeven voor ik een nieuwe krijg. Ik kon dus nóg eens naar winkel Y rijden.

Conclusie: als je een nieuwe modem moet gaan halen, neem je oude al direct mee (ook al rept men er met geen woord over) en bel op voorhand naar de desbetreffende winkel om te weten of men daar effectief wel modems heeft!


- Als je je nieuwe modem activeert, krijg je zomaar een nieuw wachtwoord, waarbij uitdrukkelijk vermeld wordt dat je dat om veiligheidsredenen best zo snel mogelijk aanpast. Via Mijn Telenet zie ik echter helemaal geen knop of tab om mijn wachtwoord aan te passen. De layout komt niet overeen met hetgeen in de online helpdesk. Ik bel naar Telenet waar men zelf moet beginnen zoeken, waarop ik plots een "Telenet-login" zou moeten aanmaken, gezien ik, als ik met mijn emailadres inlog, bepaalde aanpassingen niet zou kunnen doorvoeren. Ik heb nog nooit zo'n Telenet-login nodig gehad... Tijdens het gesprek moet ik verschillende keren horen dat dit eigen zaken zijn voor de softwarehelpdesk en ik word het betalende (!) nummer daarvan gedicteerd. Ook als het niet zou lukken na de aanmaak van de Telenet-login zou ik toch echt wel naar de softwarehelpdesk moeten bellen. Ook om mijn adres te laten aanpassen, dat wel juist op de aanrekeningen staat, maar foutief in de gegevens van mijn internetaansluiting.
Goed, ik wil de Telenet-loging aanmaken, vul alles in en krijg dan de geweldig leuke melding dat mijn aanvraag momenteel niet automatisch verwerkt kan worden en het later maar eens opnieuw moet proberen.

Conclusie: als Telenet-website niet marcheert, of men vergist zich bij Telenet in je adres, dan moet je als klant maar naar een betaalnummer bellen om het rechtgezet te krijgen.


Bij ons heet dat: Goed bezig! :roll:
leiepisser
Pas aangesloten op het internet
 
Berichten: 16
Geregistreerd: 25 Jan 2012 13:38

Re: Telenet klantendienst 015.66.66.66 Gratis bellen?

Berichtdoor leiepisser op 27 Jan 2012 18:38

Het vervolg lees je hier: viewtopic.php?f=20&t=14645
[MOD: ik heb het onderwerp terug samengevoegd, zo blijft uw probleem in één en hetzelfde topic.]
leiepisser
Pas aangesloten op het internet
 
Berichten: 16
Geregistreerd: 25 Jan 2012 13:38

Re: Telenet klantendienst 015.66.66.66 Gratis bellen?

Berichtdoor leiepisser op 28 Jan 2012 10:09

De eerlijkheid gebied mij uiteraard om ook te melden wat wél werkt:
- Vandaag kon ik wel een Telenet-login aanmaken (gisteren ben ik na 4 pogingen gestopt en 'k had echt geen zin om nóg eens naar de klantendienst te bellen). Mijn adres corrigeren of mijn afspraken bekijken kan ik echter nog steeds niet...
- Fibernet werkt en de verschillende speedtesten tonen aan dat de beloofde snelheid benaderd wordt.

Maar:
- deze nacht kreeg ik een email met aankoopbevestiging voor een Fibernet Shake met Internet, Digitale tv en vaste telefoon. Ik heb geen vaste telefoon gevraagd! Dat is nu de tweede keer in minder dan een week tijd dat men mij een verkeerde aankoopbevestiging stuurt. Ik heb toen ook uitdrukkelijk gezegd dat ik geen vaste telefoon wou. Nu mag ik dus andermaal naar de klantendienst bellen...

Update: de verantwoordelijke dienst werkt niet op zaterdag. Men zal mijn maandag terugbellen... 'k ben benieuwd.
leiepisser
Pas aangesloten op het internet
 
Berichten: 16
Geregistreerd: 25 Jan 2012 13:38

Re: Telenet klantendienst 015.66.66.66 Gratis bellen?

Berichtdoor leiepisser op 30 Jan 2012 22:44

Vervolg:
- Men heeft effectief teruggebeld. Het was iemand van de klantentevredenheidsdienst. Ik heb nu eindelijk het juiste abonnement en "Mijn Telenet" lijkt nu ook compleet. Alleen mijn adres juist zetten, dat is nog niet gelukt.

- Er is een netwerktechnieker langsgekomen (45 minuten tussen de automatische melding dat hij onderweg was en zijn aankomst). Gezien men er dus zoals gezegd niet in slaagt mijn adres juist te krijgen bij Telenet, stond die mens dus vaneigens eerst bij het verkeerde gebouw... 't Probleem zit ergens in een aanpalende straat, wat niet echt een grote verrassing is. Had men eens in de historiek van de technische interventies hier gekeken, dan had men gezien dat ze daar in april 2011 ook al eens voor gekomen waren en had dat Telenet en mijzelf toch wat tijd en geld bespaard... Het is nu afwachten wat men er aan zal kunnen verhelpen...
leiepisser
Pas aangesloten op het internet
 
Berichten: 16
Geregistreerd: 25 Jan 2012 13:38

Re: Telenet klantendienst 015.66.66.66 Gratis bellen?

Berichtdoor Charlotte op 03 Feb 2012 10:03

leiepisser,

Ben jij al geholpen door de klantendienst? Zo niet, stuur me jouw klantengegevens door via PB. Ik kijk het graag verder na voor jou.
Vragen in verband met Telenet? Bezoek Telenet Klantenservice.
Je abonnement beheren of je aanrekeningen online bekijken? Bezoek Mijn Telenet.
Wil je me een privébericht sturen? Lees dan ajb eerst dit topic.
Gebruikers-avatar
Charlotte
ISP medewerker
 
Berichten: 2217
Geregistreerd: 17 Okt 2007 10:48

Re: Telenet klantendienst 015.66.66.66 Gratis bellen?

Berichtdoor WBLimburg op 23 Feb 2012 23:28

Gratis nummer telenet helpdesk: 0800 66 66 66
Gratis nummer telenet helpdesk abonnementen: 0800 66 016
Om een medewerker te spreken:
druk 1 (nederlands)
druk 4 (digitale tv, maakt niet uit)
druk 1 (voor een nieuwe aansluiting, je krijgt een medewerker aan de lijn) ook al heb je een vraag over totaal iets anders.
WBLimburg
Pas aangesloten op het internet
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 23 Feb 2012 23:23

Re: Telenet klantendienst 015.66.66.66 Gratis bellen?

Berichtdoor thailand op 23 Mrt 2012 14:56

TiTanium schreef:070/69.69.69 0.30€/min van vaste lijn rond de 0.60€/min vanaf mobiel nummer. Wordt het niet tijd dat dit gratis is?

En eerst krijg je dan direct 2 minuten reklame te beluisteren terwijl de meter loopt....
thailand
GigaGoochelaar
 
Berichten: 1205
Geregistreerd: 11 Aug 2005 20:37
Woonplaats: Antwerpen

Re: Telenet klantendienst 015.66.66.66 Gratis bellen?

Berichtdoor leiepisser op 19 Jun 2012 13:08

leiepisser schreef:Er is een netwerktechnieker langsgekomen (45 minuten tussen de automatische melding dat hij onderweg was en zijn aankomst). Gezien men er dus zoals gezegd niet in slaagt mijn adres juist te krijgen bij Telenet, stond die mens dus vaneigens eerst bij het verkeerde gebouw... 't Probleem zit ergens in een aanpalende straat, wat niet echt een grote verrassing is. Had men eens in de historiek van de technische interventies hier gekeken, dan had men gezien dat ze daar in april 2011 ook al eens voor gekomen waren en had dat Telenet en mijzelf toch wat tijd en geld bespaard... Het is nu afwachten wat men er aan zal kunnen verhelpen...


En we zijn weer zover... blokjes of geen beeld op tientallen zenders, downloadsnelheid haalt volgens de speedtest nog met moeite tussen 1 en 2 Mbps (terwijl het er in theorie 50 zouden moeten zijn). Gisteren gebeld naar Telenet en de historiek uit de doeken gedaan. De dame kon mijn niet direct helpen (vond wel de vorige interventies terug) en zou mij terugbellen. Ze belde inderdaad terug met de melding dat ik zelf nog maar eens overdag moest terugbellen en dat men dan misschien meer ging weten...
leiepisser
Pas aangesloten op het internet
 
Berichten: 16
Geregistreerd: 25 Jan 2012 13:38

Re: Telenet klantendienst 015.66.66.66 Gratis bellen?

Berichtdoor leiepisser op 19 Jun 2012 20:32

Update: zelf teruggebeld, kwartier aan de lijn gehangen, ze zullen toch eens iemand sturen om te komen kijken, maar dat kan onmogelijk na 18 uur, dus mag ik iemand optrommelen om van wacht te zijn (ik kan niet blíjven verlof nemen voor Telenet).
leiepisser
Pas aangesloten op het internet
 
Berichten: 16
Geregistreerd: 25 Jan 2012 13:38

Re: Telenet klantendienst 015.66.66.66 Gratis bellen?

Berichtdoor Nonkie op 19 Jun 2012 23:03

Kan zaterdag voormiddag ook niet bij Telenet?
Afbeelding
Nonkie
Algemeen moderator
Algemeen moderator
 
Berichten: 5221
Geregistreerd: 24 Mei 2007 14:45

Re: Telenet klantendienst 015.66.66.66 Gratis bellen?

Berichtdoor Charlotte op 20 Jun 2012 14:56

leiepisser,

Een afspraak is steeds mogelijk tijdens de volgende tijdssloten:

- tussen 8u en 13u
- tussen 10u en 14u30
- tussen 12u30 en 18u
- tussen 17u en 20u (extra kost)
Vragen in verband met Telenet? Bezoek Telenet Klantenservice.
Je abonnement beheren of je aanrekeningen online bekijken? Bezoek Mijn Telenet.
Wil je me een privébericht sturen? Lees dan ajb eerst dit topic.
Gebruikers-avatar
Charlotte
ISP medewerker
 
Berichten: 2217
Geregistreerd: 17 Okt 2007 10:48

Re: Telenet klantendienst 015.66.66.66 Gratis bellen?

Berichtdoor leiepisser op 22 Jun 2012 19:14

Charlotte schreef:Een afspraak is steeds mogelijk tijdens de volgende tijdssloten:

- tussen 8u en 13u
- tussen 10u en 14u30
- tussen 12u30 en 18u
- tussen 17u en 20u (extra kost)

Volgens de man die ik aan de lijn had, was na 18 uur onmogelijk, ook na uitdrukkelijke vraag van mijnentwege...

Gisterenmorgen is de Telenettechnieker dan gekomen, een bekwame mens die het probleem kende (want hij was hier al eens geweest voor hetzelfde) en na het uitvoeren van de nodige metingen moest concluderen wat hij en ik al lang wisten: het probleem zit niet in het gebouw, maar in de straat. Hij heeft dan zelfs nog serieus moeten aandringen bij Telenet zelf opdat ze niet nog eens een netwerktechnieker hierheen zouden sturen, maar wel van de eerste keer iemand om de storing op straatniveau te verhelpen. En blijkbaar is men vandaag in de straat komen werken, want waar ik vanmorgen met de speedtest niet aan 1 Mbps raakte, zit ik nu aan 57 Mbps downloadsnelheid en ook alle tv-zenders zijn weer blokjes- en haperingenloos te bekijken!

Spijtig dat men het bij Telenet zo moeilijk vindt om een gekend probleem te erkennen. Er zouden minder telefoons aan te pas gekomen zijn, er zou geen technieker nutteloos moeten zijn langskomen, ik zou niemand moeten opgetrommeld hebben om de wacht te komen houden en het probleem zou enkele dagen eerder opgelost zijn...

Enfin, 't is opgelost, nu maar hopen dat het een tijdje zo blijft voor gans dit gedoe opnieuw begint...
leiepisser
Pas aangesloten op het internet
 
Berichten: 16
Geregistreerd: 25 Jan 2012 13:38


Terug naar Facturatie, Administratie en Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Google [Bot] en 6 gasten

cron