nickz schreef:Boulder, aan wie heb je die e-mail allemaal verzonden? Enkel de voorzitter en ondervoorzitter? Of ook de secretaris, vaste leden, plaatsvervangende leden, toegevoegde leden,....? Heb je één e-mail gestuurd naar hen allen, of aan elk van hen een aparte mail? Bedankt voor de moeite!
dito schreef:.Maar ben gewoon benieuwd naar de reactie van telenet en ik denk nog wat mensen met mij dat zenders niks wisten en dit ook in mails bevestigen aan mensen en telenet alles over 1 kam heeft gegooid

boulder schreef:...Tot op heden was het immers zo dat wie een digitale kabelTV tuner (= DVB-C) in zijn TV had zitten, of een eenvoudige DVB-C decoder apart had staan in Indi gebied meer dan 30 zenders kon bekijken, omdat Indi die oversleuteld doorstuurde...

Amedee schreef:Bij CD&V stel ik voor dat je Carl Decaluwé contacteert.
Thomas Roukens, manager regelgeving Telenet schreef:De Vlaamse televisiemarkt kan tot de allerconcurrentieelste gerekend worden, zeker gelet op de verschillende
platformen.
Thomas Roukens, manager regelgeving Telenet schreef:Telenet tracht een zo breed mogelijk aanbod te blijven garanderen, zowel voor analoge als digitale televisie.
Thomas Roukens, manager regelgeving Telenet schreef:De content wordt niet alleen aangeboden via het televisiescherm maar ook via internet. De VRT-website is daar een goed voorbeeld van. Dergelijke initiatieven komen minder voor in andere Europese landen.

raf schreef:Tijdens de dagenlange hoorzitting naar aanleiding van het nieuwe mediadecreet hebben de kabeloperatoren en omroepen de Comissie uitvoerig kunnen bespelen.
Enkele quotes van Telenet wil ik jullie zeker niet onthouden:Thomas Roukens, manager regelgeving Telenet schreef:De Vlaamse televisiemarkt kan tot de allerconcurrentieelste gerekend worden, zeker gelet op de verschillende
platformen.
Vandaar dat sinds september 2005 het kabelabonnement reeds meerdere malen een prijsverhoging heeft gekend.
raf schreef:- het decretaal vastleggen van een ruim ongeëncrypteerd basisaanbod naar het voorbeeld van INDI.
colake schreef:raf schreef:- het decretaal vastleggen van een ruim ongeëncrypteerd basisaanbod naar het voorbeeld van INDI.
Volgens mij is het interessanter voor zowel Telenet als de kijker dat men decretaal bepaalt dat alle pakketten en interactiviteit aangeboden door Telenet op eender welk geschikt toestel te ontvangen zijn. M.a.w. Telenet moet zich aan alle geldende standaarden houden wat betreft interactiviteit en digitaal uitzenden en smartcards of CAM modules ter beschikking stellen. Natuurlijk spreekt het voor zich dat de klant ook een toestel kan kiezen dat geen interactiviteit aan kan.

boulder schreef:Ik denk dat naast politieke wil we dus ook met het probleem zitten dat het voor de meeste politici geen gemakkelijke materie is, en dat maakt het voor Telenet ook gemakkelijk om hen dan maar om het even wat te kunnen wijsmaken.

Amedee schreef:Kunnen we nu aub terug over gaan tot de orde van de dag, namelijk het aanporren van de leden van de commissie Media? Na 7 juni moeten we asap te weten komen wie de nieuwe leden zijn.

raf schreef:(en lees ondertussen volgend verslag eens: http://www.vlaamsparlement.be/Proteus5/ ... ?id=413784)

Gebruikers in dit forum: Detonator, juan, Kapitein Iglo, MSN [Bot] en 35 gasten