ipaqlinux48 schreef:Ik zie het verband niet goed tussen het vervangen van de harddisk en het filesystem dat erop draait. Als je er een lege harddisk in stopt, zal het OS er wel voor zorgen dat de schijf opnieuw geformatteerd wordt. Allez ja, dat denk ik toch. Ik kan mij moeilijk inbeelden dat de harddisk eerst appart moeten geformatteerd worden vooralleer ze in het toestel te monteren. Misschien gebruiken ze hetzelfde systeem zoals de xbox. Om je xbox van een grotere harddisk te voorzien, moet je ook de BIOS omzeilen (modden).

ipaqlinux48 schreef:Als je er een lege harddisk in stopt, zal het OS er wel voor zorgen dat de schijf opnieuw geformatteerd wordt. Allez ja, dat denk ik toch. Ik kan mij moeilijk inbeelden dat de harddisk eerst appart moeten geformatteerd worden vooralleer ze in het toestel te monteren.

Marteko schreef: Dit betekent dat je de HD buiten de digicorder om moet formatteren, en dus via een PC. Maar ja, wat is het bestandssysteem en welk OS kan een schijf met dit systeem formatteren? That's the question.

Eddy X schreef:De software is zodanig geschreven, dat grotere capaciteiten niet herkent worden.
Marteko schreef:Eddy: hoe weet jij dat de firmware kan formatteren?

Eddy X schreef:De firmware kan inderdaad een harde schijf formateren.
Het gebruikte formaat is UDF.

vinzz schreef:mss als je zlf met de pc een hd van 300gb of meer formateert in het UDF formaat dat je box het wel aankan
vinzz schreef:de fabricant maakt zijn product zo dat het enkel met de vermelde HD kan werken (onderhandelingen he)
frisco schreef:Bevat dit enige nuttige informatie ivm het FS?
frisco schreef:Bevat dit enige nuttige informatie ivm het FS?
r2504 schreef:Voor zover ik weet (heb het niet zelf gelezen) is het artikel één grote hoax... er is dus met andere woorden niets gekraakt. (wat ik trouwens wel verwacht had).
Gebruikers in dit forum: Detonator, juan, Kapitein Iglo, MSN [Bot] en 34 gasten