TurboXL "unlimited downloaden"

Discussie over de Telenet Internet producten, telemeter, ...

Re: TurboXL "unlimited downloaden"

Berichtdoor kain op 26 Aug 2010 02:21

Geloof me ik heb voor Telenet en Belgacom gewerkt (momenteel bij Belgacom) en ik ken aardig wat af van de gebruikte decoders bij Telenet en Belgacom.
De hardware die Belgacom gebruikt is vergelijkbaar als die van Telenet.
Echter Telenet is geen iptv, belgacom wel.
Als je bij Belgacom een andere zender aanvraagt dan moet er een nieuwe stream geladen worden. Dat kost tijd.
Bij Telenet moet er alleen maar door de tuner naar een andere frequentie gesprongen worden.
Zappen zal bij Belgacom altijd trager gaan als bij Telenet.
Voor de rest van de functies weet ik uit ervaring dat het bij Telenet iets beter werkt als bij Belgacom.
Ook al zijn de laatste Cisco's en ADB's van Belgacom en Telenet vergelijkbaar qua hardware.
Ik heb het idee dat de firmware van de Telenet decoders iets beter is en over het algemeen vlotter reageert en laad.
kain
Leecher

Berichtdoor muziekbos op 26 Aug 2010 08:09

kain schreef:Geloof me ik heb voor Telenet en Belgacom gewerkt (momenteel bij Belgacom) en ik ken aardig wat af van de gebruikte decoders bij Telenet en Belgacom.
De hardware die Belgacom gebruikt is vergelijkbaar als die van Telenet.
Echter Telenet is geen iptv, belgacom wel.
Als je bij Belgacom een andere zender aanvraagt dan moet er een nieuwe stream geladen worden. Dat kost tijd.
Bij Telenet moet er alleen maar door de tuner naar een andere frequentie gesprongen worden.
Zappen zal bij Belgacom altijd trager gaan als bij Telenet.
Voor de rest van de functies weet ik uit ervaring dat het bij Telenet iets beter werkt als bij Belgacom.
Ook al zijn de laatste Cisco's en ADB's van Belgacom en Telenet vergelijkbaar qua hardware.
Ik heb het idee dat de firmware van de Telenet decoders iets beter is en over het algemeen vlotter reageert en laad.

Als je beide decorders even gebruikt voel je duidelijk het verschil van snelheid. De soepelheid is groter bij Telenet dan bij de mannen van Belgacom.
muziekbos
Chatter

Berichtdoor Dima_2005 op 26 Aug 2010 10:19

Daar ga ik mee akkoord. Ik heb nu op kot ook BGTV, moet zeggen dat het vreselijk traag is. En niet alleen gewoon veranderen van zender, maar gewoon alles. Druk op tv-gids knopje, komt pas een halve minuut later op. De interface is lelijk.
En het ergste van al, het start 45min lang op als de stroom uit lag!
Telenet Whoppa (ASUS RT-AC68U) Speedtest: http://bit.ly/1jeWFrv -- Pingtest: http://bit.ly/1jLK6PN
Telenet King (Samsung Galaxy S3) Speedtest: http://bit.ly/1jNQOF7
Dima_2005
Algemeen moderator
Algemeen moderator

Berichtdoor Lord Utopia op 26 Aug 2010 14:26

Maar goed, spijtig dat dat zo het geval is bij jullie. Gelukkig is er een nieuwe "superdecoder" onderweg.
Het werkwoord "betalen" vervoegen: TT: ik betaal, hij/zij betaalt, wij betalen; VT: ik betaalde, hij/zij betaalde, wij betaalden; VVT: ik heb betaald, hij/zij heeft betaald, wij hebben betaald.
Gebruikers-avatar
Lord Utopia
UB Crew

Berichtdoor Uloga op 30 Aug 2010 13:38

Lord Utopia schreef:Maar goed, spijtig dat dat zo het geval is bij jullie. Gelukkig is er een nieuwe "superdecoder" onderweg.

Heb je hiervan bewijzen? :P

Maargoed, om even terug te komen op het Turbo XL gebeuren, ik heb hier deze maand al een 200GB verzet en heb nog altijd geen e-mailtje ontvangen ivm limiet, dusja ik kijk er niet meer achter hoor.
Gebruikers-avatar
Uloga
Leecher

Berichtdoor svermassen op 30 Aug 2010 14:03

Uloga schreef:
Lord Utopia schreef:Maar goed, spijtig dat dat zo het geval is bij jullie. Gelukkig is er een nieuwe "superdecoder" onderweg.

Heb je hiervan bewijzen? :P

Maargoed, om even terug te komen op het Turbo XL gebeuren, ik heb hier deze maand al een 200GB verzet en heb nog altijd geen e-mailtje ontvangen ivm limiet, dusja ik kijk er niet meer achter hoor.

Ik ook niet, mijn meter staat thans in het rood en ik heb al meer verzet dan vorige periode.
Met wel een verschil, ik het geprobeerd zoveel mogelijk na 20h00 het 's avonds en in het weekend.
Maar deels daarvan zijn het ook nog rode uren.

Zouden ze eindelijk iets veranderen nu BGC hun altijd een stap voor is :mrgreen:
svermassen
Tik medewerker
Tik medewerker

Berichtdoor Nic op 30 Aug 2010 19:19

Net ook de melding gekregen:

naftmeter.jpg
De Telenet naftmeter

Fair Use Policy bij ongelimiteerd internet van Telenet
Dringend verzoek om uw download- en/of uploadgedrag aan te passen
Telenet hanteert een Fair Use Policy voor haar ongelimiteerde internetabonnementen. Op die manier leidt Telenet het internetverkeer voor al haar klanten in goede banen en verzekert ze een optimale gebruikservaring voor iedereen.
Wij stellen vast dat uw download- en/of uploadgedrag niet in lijn is met de Fair Use Policy van Telenet: uw volumeverbruik ligt in de lopende aanrekeningsperiode bijzonder hoog in vergelijking met andere gebruikers van hetzelfde internetabonnement.
Als u uw volumeverbruik niet matigt, zijn wij genoodzaakt om de snelheid van uw internetverbinding tot het einde van deze periode aan te passen.
Om dit te voorkomen, kennen we aan uw abonnement 10 GB bijkomend volume toe zonder uw snelheid aan te passen. Dat volume kunt u gebruiken tot aan het einde van uw aanrekeningsperiode. Als het bijkomend volume opgebruikt is, wordt uw verbinding aangepast naar een minimale breedbandverbinding.
We adviseren u om onze Tips voor Fair Use op Online support door te nemen, zodat u de nodige maatregelen kunt treffen om uw volumeverbruik aan te passen.
Om verder te surfen, vragen wij u om te bevestigen dat u dit bericht gelezen hebt

Blijkbaar kennen ze ons nu 10 GB extra toe op ongelimiteerd internetgebruik.... dat is toch wel heel vriendelijk van Telenet? :lol:

Wij zijn hier in al de jaren dat we klant zijn bij Telenet geen enkele keer op smalband gezet, altijd bleven we netjes onder de vooropgestelde limieten. Nu het ongelimiteerd is, krijgen we zo een bericht. Ja komaan zeg, hoe kan ik nu met het huidig telemeter gedrocht in het oog houden dat we niet boven die extra 10 Gb uitkomen? Een meter moet meten en cijfers geven, geen vergelijking maken met andere gebruikers die een gelijkaardig abonnement hebben.

Wij surfen hier met 6 personen thuis, waarvan 4 tieners die veel Youtube filmpjes bekijken. Hoe kan ik nu in godsnaam ons verbruik in het oog houden als Telenet zelf niet weet hoeveel we verbruikt hebben en maar een gissing doet met hun benzinemetertje dat het verbruik met andere klanten vergelijkt.

Heeft TIK dit eigenlijk bij Telenet als ter sprake gebracht, of staat dit op de agenda van een volgende vergadering want eigenlijk vind ik deze praktijken van Telenet niet kunnen. Ik ben ooit bestuurslid geweest van PUB en we hebben verdorie steeds gevochten bij Telenet om duidelijke en ondubbelzinnige informatie voor hun klanten, blijkbaar vervallen ze daar in Mechelen in hun oud zeer....

Nic
Gebruikers-avatar
Nic
Leecher

Berichtdoor Uloga op 30 Aug 2010 19:30

Net ook het 10GB bericht gehad,

WAAR KAN JE ERGENS ZIEN HOEVER JE AL ZIT OP DIE 10GB?!!! ffs serieus, best dat ik DUmeter heb, want op hun site kan je het niet zien!
Gebruikers-avatar
Uloga
Leecher

Berichtdoor depeje op 31 Aug 2010 12:37

Nic schreef:Een meter moet meten en cijfers geven, geen vergelijking maken met andere gebruikers die een gelijkaardig abonnement hebben.
Nic

Aangezien de limiet bepaald wordt door wat anderen downloaden vind ik het toch normaal dat die meter een vergelijking maakt met andere gebruikers met een gelijkaardig abonnement. Dat er cijfers moeten zijn vind ik ook.
:D Afbeelding
Gebruikers-avatar
depeje
Surfer

Berichtdoor teleslet op 31 Aug 2010 19:28

Waar leven wij nu in Afhanistan of in Belgie,

Ik ben het KOSTSBEU dat telenet gedoe :evil:
DIT F**KING TELENET.

Jaren betalen we ons GEK aan die telenet S**kers.
Wanneer gaat TIK VZW nu eens haar op hun tanden krijgen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Er over klappen en voetjes onder de vergadertafel steken zijn ze goed in ..... maar om met GOEDE resultaten naar buiten te komen voor de klanten 8O 8O 8O
DAAR ZIEN WE NIETS VAN.

JULLIE ACTIE TWEE JAAR GELEDEN " VERGETEN " NO LIMIT EISEN WE !!!!!!!!!!!!!!!!!
Maar ja wat is het spreekwoord, ALS JE VAN EEN HOLLANDER NIET GEKL**T WORDT ZAL DIE HET VERGETEN ZIJN!!!!!!!!!!!!
WEL DIE IS HET NIET VERGETEN!!!!!!!!!!!

ONGELIMITEERD IS ONGELIMITEERD zonder op u vingers GETIKT te moeten worden!!!!!!!!!!!!!!!! Waarvoor we 100 EURO per maand betalen met filmnet erbij !!!!!!!!!!!!!!

Kijk , schotel mij een provider voor waar ze NIET klagen en ik geef ALLES op bij telenet!!!!!!!!!!!!!!

Zoals hun F**cking filmnet dat ze presenteren ze doen zoals het MINISTERIE .... ALLES VOOR DE WALEN EN NIETS VOOR DE VLAMINGEN !!!!!!
Bekijk nu eens als je filmnet neemt, dan krijg je wat extra kanalen erbij ... en ja hoor wat zie je 12 FRANSTALIGE zenders 7 of 8 DUITSTALIGE zenders
Betalen wij nu als vlaming daarvoor???? IK DENK HET NIET.
Nu beginnen ze nog op filmnet films te vertonen op 16:9 verhouding met ondertiels in de DIKKE ZWARTE banden die ze meegeven .... het is schande......
Al jaren staan er films op dat je zegt HOE IS HET MOGELIJK.... Hun bibliotheek van films wordt al jaren maar sporadies vernieuwd. ja hoor klanten die betalen voor de films kunnen ze bekijken en Tja welke films???? Eens dat ze veroudert zijn die films krijgen de andere mensen HET KAF VAN DE KOREN!!!!!!!!! deze mogen dan ook nog eens gratis kijken FILMNET noemen ze dit dan.

MENSEN VAN DE TIK VZW DOE JULLIE WERK IN ORDE ZODOENDE WE NIET MOETEN KLAGEN!!!!!!!!!!

EEN ONTEVREDEN TELENET KLANT!!!!!
teleslet
Pas aangesloten op het internet

Berichtdoor Uloga op 01 Sep 2010 14:34

Vanaf 1 januari 2011: Openstelling van de Post in België voor de vrije markt.
Vanaf 2009: NL heeft op elk gebied vrije post.

Gewoon even een klein voorbeeldje over de achterstand die ons landje heeft.

Ook niet te vergeten, we hebben ook nog geen deftige regering, dus niemand trekt er zich iets van aan.
De eerste partij die mij belooft dat de kabel opengaat en limieten moeten opgehoffen worden, krijgen onmiddellijk mijn stem.

Maar goed, aangezien we hier geen politieke debatten willen oprakelen blyven we erby dat er toch iets moet gedaan worden aan het hele TN FUP gedrag. (Ja het is FUP, mensen die ge-direct worden naar de pagina met de waarschuwing moeten maar eens naar het adres kijken: fup komt er toch wel enkele malen in voor)

Kan iemand eens een link posten naar alle informatie over "Hoe een klachtenbrief schrijven, en waarnaartoe" ivm Telenet.

Is test-aankoop al verwittigd door iemand?

We kunnen hier vloeken al we willen, veel zal dat niet uithalen. Aan alle mensen met een grote mond, zet uw woorden om in daden en we zullen nog eens spreken.
Gebruikers-avatar
Uloga
Leecher

Berichtdoor Dima_2005 op 01 Sep 2010 14:36

Makkerlijker gezegd dan gedaan!
Trouwens, NERGERS is er echt ongelimiteerd. Ik ken genoeg nerderlanders die een waarschuwing hebben gekregen na het downloaden van zo'n 700GB. Maar goed, dat is nog altijd veel meer dan bij ons hier.

Maar ik denk inderdaad dat er een actie moet gebeuren, want zo kan het niet verder. Hoewel, Telenet niet altijd achterop kan hinken op Belgacom, daar is de FUP een beetje meer "fair".

Trouwens, wil ik ook even zeggen, dat de politiek hier niks mee te maken heeft! Hoe minder politiek ermee gemoeid is, hoe beter dat de economie draait. Het zou belachelijk zijn dat de politiek zich zou bezighouden met zo'n dingen. Er zijn andere instanties die zich daarmee bezighouden, en dat is namelijk het BIPT.

En nogmaals: http://www.ombudsmantelecom.be/
Begin bij jezelf, zaag dan pas op de rest dat ze "hun werk niet doen"
Telenet Whoppa (ASUS RT-AC68U) Speedtest: http://bit.ly/1jeWFrv -- Pingtest: http://bit.ly/1jLK6PN
Dima_2005
Algemeen moderator
Algemeen moderator

Berichtdoor Lord Utopia op 01 Sep 2010 14:53

Dima_2005 schreef:Makkerlijker gezegd dan gedaan!
Trouwens, NERGERS is er echt ongelimiteerd. Ik ken genoeg nerderlanders die een waarschuwing hebben gekregen na het downloaden van zo'n 700GB. Maar goed, dat is nog altijd veel meer dan bij ons hier.

Toch wel. Dommel en Xs4all zijn ongelimiteerd, geen FUP. (jaja, behalve de natuurlijke limiet van uw lijn, ge kunt niet 26u op 24u downloaden)
Bij EDPnet en Belgacom kunt ge ook 700 GB downloaden, en die zijn ook in België beschikbaar.

Al wat ik hier hoor zijn uitvluchten om toch maar niet de infort te steken in een overstap naar een ander.
Het werkwoord "betalen" vervoegen: TT: ik betaal, hij/zij betaalt, wij betalen; VT: ik betaalde, hij/zij betaalde, wij betaalden; VVT: ik heb betaald, hij/zij heeft betaald, wij hebben betaald.
Gebruikers-avatar
Lord Utopia
UB Crew

Berichtdoor Dima_2005 op 01 Sep 2010 15:01

Nuja, da's wel waar, ik ga nooit (in de vroegste 5 jaar) overstappen naar Belgacom.
Ik heb genoeg van Belgacom. Zeker dat ik hier thuis max. 4Mbps kan halen en daarbij nog eens 50% van die tijd zonder internet zat.

Maar goed, dat verhaaltje keert de hoeveelste keer al terug :P
Ik zou natuurlijk liever hebben dat er een oplossing zou komen ipv over te stappen. Hoewel, ik zit nu op kot en mijn ouders komen echt wel toe met 80GB. Terwijl ik Comfort+Unlimited heb (aan 9Mbps/512kbps). Maar daar hangt BelgacomTV ook aan. Dus de reele snelheid is rond 5Mbps. :argue: En dan stoefen met 30Mbps (eerste instantie was dat een Intense lijn!!! Daarna veranderd naar Comfort+UL, was goedkoper)
Dima_2005
Algemeen moderator
Algemeen moderator

Berichtdoor Uloga op 06 Sep 2010 17:53

Nog 7 minuten till downgrade, snel nog wat dingen afhandelen...

LEUK HOOR!
Gebruikers-avatar
Uloga
Leecher

Berichtdoor pdwken op 15 Sep 2010 22:47

Weet er iemand eigenlijk of er bij het bepalen van het volume dat "hoger dan normaal" is via de FUP wel effectief enkel rekening wordt gehouden met de abonnementen of formules die vrij downloaden hebben?
Als ze bij het bepalen hiervan het verbruik van de mensen met Basicnet, Comfortnet en Expressnet ook verrekenen zou dit wel een scheve situatie tot gevolg hebben. Het grootste deel van de mensen met turbonet gebruikt dat toch om te downloaden, te youtuben op 1080p, te gamen of internetradio of internet-tv mee te bekijken. Het is dan toch ook hoogst onwaarschijnlijk dat het gemiddelde van alle turbo- en fibernetgebruikers zo "laag" zou liggen.
Ik denk dat ze ons hier een beetje liggen hebben.
pdwken

Berichtdoor wattoo op 21 Sep 2010 00:55

Als je er eens goed over nadenkt, dan is het toch wel duidelijk waarom ze de nieuwe telenetmeter in gebruik hebben genomen... Er zit een ander addertje onder het gras!
ExpressnetXL is 16 € goedkoper dan TurbonetXL. Er is géén snelheidsverschil meer met Turbonet(XL). De meeste klanten die voorheen Turbonet hadden (60GB) of TurbonetXL (100Gb), hadden dit vooral voor de snelheid...en zouden na een paar maand "zonder limiet" downloaden, als het "nieuwe" eraf is, ook wel met 80 GB kunnen toekomen. Wat ze met de nieuwe Telenetmeter voor FUP hebben bekomen, is dat die (grote) groep van klanten het niet meer door hebben dat ze eigenlijk met 80GB limiet en een 16 € goedkoper abonnement, evengoed van hun internet kunnen genieten. De Heavy loaders met 10 TB schijfruimte is echt nog wel een kleine groep!
Geef toe ze hadden evengoed een meter kunnen maken met echte cijfers verdeeld in kolommen: groene/gele/rode zone... en kunnen vragen om te respecteren om in de rode zone max. .... GB te downloaden.
Kunnen trouwens alle Turbonetklanten die niet akkoord gaan met de huidige FUP niet kosteloos downgraden naar Expressnet wegens wijziging in de contractsvoorwaarden ???

Stuff to think about....
wattoo

Berichtdoor VideoGuard op 21 Sep 2010 06:51

wattoo schreef:Als je er eens goed over nadenkt, dan is het toch wel duidelijk waarom ze de nieuwe telenetmeter in gebruik hebben genomen... Er zit een ander addertje onder het gras!
ExpressnetXL is 16 € goedkoper dan TurbonetXL. Er is géén snelheidsverschil meer met Turbonet(XL). De meeste klanten die voorheen Turbonet hadden (60GB) of TurbonetXL (100Gb), hadden dit vooral voor de snelheid...en zouden na een paar maand "zonder limiet" downloaden, als het "nieuwe" eraf is, ook wel met 80 GB kunnen toekomen. Wat ze met de nieuwe Telenetmeter voor FUP hebben bekomen, is dat die (grote) groep van klanten het niet meer door hebben dat ze eigenlijk met 80GB limiet en een 16 € goedkoper abonnement, evengoed van hun internet kunnen genieten. De Heavy loaders met 10 TB schijfruimte is echt nog wel een kleine groep!
Geef toe ze hadden evengoed een meter kunnen maken met echte cijfers verdeeld in kolommen: groene/gele/rode zone... en kunnen vragen om te respecteren om in de rode zone max. .... GB te downloaden.
Kunnen trouwens alle Turbonetklanten die niet akkoord gaan met de huidige FUP niet kosteloos downgraden naar Expressnet wegens wijziging in de contractsvoorwaarden ???

Stuff to think about....

Euh... als ze dat deden de laatste wat je zegt dan was er nog altijd een limiet!
er zijn hier mensen die terra byte's hebbe kunne downloaden dus...
Telenet speelt gewoon zoals altijd vals!
Belgacom daar in tegen met het FUP NIET!
Telenet veranderde die FUP zodat ze hun eigen " regels " erop konden zetten hoe zij het willen!
Zo slim is die holanderke in diene zetel!
Als het gaat om $$$$ ligt em heel goed wakker!
Die verdient trouwes al teveel met die kabelkost erbij en we betalen ons al blauw! en aan de prijzen heeft em jaren niets gedaan buiten paar jaren terug enkele abo's doen stijgen van prijs ( lichtjes). Dat em maar eens lichtjes afdaalt zou ik zeggen! 5 euro minder en ben al blij!
Gebruikers-avatar
VideoGuard
KiloKopieerder

Berichtdoor Rikkyrocker op 21 Sep 2010 11:35

Ik denk dat we beter ophouden met al bijna 3 maand dat gezeur over limietten .
Telenet zal niet veranderen zolang hun markt zo blijft groeien.
Ze zullen heel weinig tegenwind hebben van Belgacom of andere,anders hadden ze al lang ingegrepen.
Er zullen bijzonder weinig Fibernetters overstappen op VDSL2.Eens die snelheid gewoon,is het moeilijk om over te stappen naar een tragere provider.
Rikkyrocker
Chatter

Berichtdoor svermassen op 22 Sep 2010 15:24

De klacht bij de Ombuds telecom heeft niet veel opgeleverd :roll:
Ik heb nog eens duidelijk gemaakt dat ik cijfers wil dat ze kunnen argumenteren dat ik grootgebruiker geweest ben :twisted:

Zolang ik geen cijfers heb, krijgen ze steeds van mij hetzelfde antwoord: CIJFERS om hun standpunt te argumenteren :mrgreen:
svermassen
Tik medewerker
Tik medewerker

Berichtdoor Uloga op 23 Sep 2010 21:37

Sinds 3 dagen terug op volledig breedband, na de 18-23uur CAP van 512 kbps. :o

Wat ik me ook afvraag of ze na het upgraden van hun office abbo's ook TXL upgraden qua specs/ofwel omzetten naar FN50.

Ik vermoed dat alles omzetten traag gaat omdat ze waarschijnlijk moeten wachten op hun docsis3.0 modems, hopelijk komt daar verandering in tegen 2011 :)
Gebruikers-avatar
Uloga
Leecher

Berichtdoor wilwi op 02 Okt 2010 10:25

Vind het momenteel nog zo slecht niet, en ben soms gelukkig om op lage snelheid geplaatst te worden. En waarom?
Als ik op volle snelheid zit ben ik bang om overdag te downloaden, download vooral tijdens de nacht (wat ik liever niet doe) of in de morgen tijdens de week (wel opletten de woensdag). Ondanks dit systeem vlieg ik gemiddeld na 15 a 17 dagen in de hoek. En dan........ veeg ik overal mijn voeten aan, en kan ik overdag ook op volle snelheid binnenhalen, met uitzondering van enkele uren tijdens dewelke telenet mij op laag zet. Dan kan ik nog alles doen uitgezonderd snel binnenhalen. Dus geen zorgen meer, zie wel hoe het loopt.
wilwi

Berichtdoor wattoo op 04 Okt 2010 18:54

Afbeelding

Dit is de snelheid die ik geniet als ik van mijn werk kom.

Dat voor een klant die maandelijks aan Telenet € 127 betaald.
Om die reden, heb ik vandaag (nog maar telefonisch) mijn Prime + Prime HD + 2e telefoonaansluiting opgezegd. 3 zaken die ik zogoed als niet meer gebruik het laatste jaar.
Tot voor kort was ik een tevreden Telenetklant, maar met hun FUP gaan ze toch net iets te ver. Als hun nieuwe moto "Wie niet luisteren wil moet voelen" is, wil ik daar graag in meegaan.
Dit scheelt hun toch gauw € 33 inkomsten per maand, van een klant die er tot voor kort niet aan dacht ook maar iets op te zeggen.
Beste Charlottes....beloof niets dat je niet kan leveren. Ik sta zelf 24 jaar in de verkoop, en eerlijke communicatie, maakt de beste klanten.
Maak van FUP, CFA (Cliënt friendly agreement), geef voor abonnement A, XXXGb downloadlimiet tijdens de piekuren met een duidelijke cijfermeter en laat desnoods in de groene uren alle remmen los. Maar spreek aub niet over GEEN DOWNLOAD LIMIET. Schaf die verdomd belachelijke nietszeggende, steeds naar het rood neigende meter af.

En aan alle andere Telenet Tikkers, die problemen hebben met de FUP, ageer, zeg overbodige (of vervangbare) overprijsde zaken op, als protest tegen de huidige FUP. Mijn € 33 zal geen verandering teweegbrengen, vele kleintjes wel!

Tot slot nog dit, de vriendelijke klantenlijn medewerkers vonden mijn reactie wel grappig, want ja ik werd doorverbonden naar Quality Control en verbroken. Bij tweede poging kreeg ik QC wel aan de lijn, iets minder vriendelijk en suggestie om over te schakelen naar Fibernet. Nu heb ik hier al gelezen dat dat niet de oplossing is. Vraag is, is dat hun bedoeling? Zonder enig inzicht van wat wel en wat niet kan, meer geld uit onze zakken kloppen?
wattoo

Berichtdoor svermassen op 04 Okt 2010 19:16

Contact met QC heeft geen zin.
Ik heb een klacht lopende via de ombudsdienst met als eerste standaard antwoord.
Maar ik geef niet op, dus hebben ze de klacht terug gekregen ...
Ik dacht nog altijd dat FiberNet qua FUP op dezelfde manier behandeld werd.
Dus geen oplossing.

Tevens heb ik ook nog een klacht lopen voor een compensatie voor ondertussen de 3de digicorder die naar de kl*t*n is.
Ze willen niet, maar ze zullen moeten, ik geef niet af.
Ben mijn opnames kwijt.
En als je geen backup kan maken daarvan ben ik genoodzaakt om dvd's te huren wat ook geld kost.
Maar das een ander verhaal natuurlijk ...
svermassen
Tik medewerker
Tik medewerker

Vorige

Terug naar Internet