Teaser campagne: Telenet drukt op de knop

Discussie over de Telenet Internet producten, telemeter, ...

Berichtdoor Opus op 10 Dec 2007 10:07

gelijkschakeling van de telenetabbos naar de upc abbos zal het meer dan wss zijn.
Voor ons is dat niet echt spectaculair te noemen maar voor de modale mens die dit allemaal niet echt gevolgd heeft is het natuurlijk een echte vooruitgang en daarom gaat telenet doen alsof ze het licht hebben uitgevonden.

Maar zoiezo zal ik tevreden zijn met de nieuwe uploadsnelheid :)

ps: aangezien die meter tot 4mbit gaat denk ik dat we standaard 1mbit gaan krijgen en dat we mits een paar €€€ meer tot 4mbit up kunnen kopen.
Opus
KiloKopieerder

Berichtdoor kal_el op 10 Dec 2007 10:21

de upload snelheid gaat wss omhoog, je kan lezen in die rode balk( met het vista (jaja, er is iets positief aan vista) vergrootglas welke tekst erin staat..
en er staat in REPLACE, dus die zal vervangen worden 8)
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
kal_el
Tik medewerker
Tik medewerker

Berichtdoor r2504 op 10 Dec 2007 10:24

Opuske schreef:ps: aangezien die meter tot 4mbit gaat

Tja, Dommel komt met een aanbod van 3 Mbit/s upstream... vandaar dus misschien de "4" op de meter.
r2504
TeraTovenaar

Berichtdoor Lord Utopia op 10 Dec 2007 10:26

Neenee, gelijkschaling van UPC abos naar Telenet abos, wat denken jullie wel :lol:

Snelheden naar beneden, volumes naar beneden.
Gebruikers-avatar
Lord Utopia
UB Crew

Berichtdoor kal_el op 10 Dec 2007 10:26

r2504 schreef:

Tja, Dommel komt met een aanbod van 3 Mbit/s upstream... vandaar dus misschien de "4" op de meter.

spannend hé :lol:
Lang geleden dak telenet zo iets cool heb zien doen :p
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
kal_el
Tik medewerker
Tik medewerker

Berichtdoor fuserke op 10 Dec 2007 10:27

nonkie schreef:
wimpy schreef:Nonkie waar maak jij je druk over, je bent toch geen telenet klant meer !?

Wat wil dit zeggen dat ik niet meer op het forum mijn gedacht mag zeggen?

Iedereen mag zijn mening zeggen zolang het binnen de perken blijft van de regels op dit forum.
Gebruikers-avatar
fuserke
Chatter

Berichtdoor r2504 op 10 Dec 2007 10:28

kal_el schreef:Lang geleden dak telenet zo iets cool heb zien doen :p

Hun marketing heeft het nooit echt slecht gedaan... anders zou je zo'n kreupel product ook niet echt verkocht krijgen aan de straatstenen.
r2504
TeraTovenaar

Berichtdoor Djingo op 10 Dec 2007 10:30

Mischien gelijkgesteld met ex UPC, allemaal goed en wel, maar wat houd dit dan in?
Djingo
Chatter

Berichtdoor zambo2 op 10 Dec 2007 10:30

Opuske schreef:
ps: aangezien die meter tot 4mbit gaat denk ik dat we standaard 1mbit gaan krijgen en dat we mits een paar €€€ meer tot 4mbit up kunnen kopen.

Allé, daar maak je een mooie analyse, mits een paar € iets meer krijgen, want Telenet vraagt heel graag centjes van zijn klanten hé.
Zou mij nog niet verwonderen ook. Vraag mij dan wel af hoeveel ze extra zullen vragen en wie dat zal zien zitten om dat iedere maand te gaan storten aan Telenet.
zambo2
Leecher

Berichtdoor tomg1804 op 10 Dec 2007 10:31

Er staat inderdaad een meter rechtsonder, dus misschien wordt de tele-meter nóg duidelijker. :lol:

Maar genoeg gezwanst, 't zal waarschijnlijk de uploadsnelheid wel zijn die zal verhogen en verder niets :? , de 'tip' met dat metertje kan eigenlijk naar niets anders verwijzen dan die uploadsnelheid.
Maar donderdag zullen we het pas weten wat nu die 'drastische' veranderingen zullen zijn.
spannend... :twisted:
tomg1804
MegaMailer

Berichtdoor xenne op 10 Dec 2007 10:33

niet te veel verwachten mensen, het lijkt me vrij duidelijk dat het over de uploadsnelheid gaat. de rode knop is er voor de klanten, het labeltje "genoeg gemolken" is eraf gevallen :oops:
xenne
KiloKopieerder

Berichtdoor Nonkie op 10 Dec 2007 10:34

kal_el schreef:
r2504 schreef:

spannend hé :lol:
Lang geleden dak telenet zo iets cool heb zien doen :p

Spannend? Wat is het volgende een factuur in rebus vorm. Nee sorry maar ik vind het kinderachtig. Zo kunnen ze hun klanten nog lang aan het lijntje houden.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Nonkie
TeraTovenaar

Berichtdoor bambipower op 10 Dec 2007 10:41

Wat ik spannend vind:

Gaan er problemen komen na deze update?

Zie het verleden ...
geendatalimiet
zet je pc uit, bij langdurig niet gebruik
bambipower
GigaGoochelaar

Berichtdoor kal_el op 10 Dec 2007 10:42

bambipower schreef:Wat ik spannend vind:

Gaan er problemen komen na deze update?

Zie het verleden ...

ja, als er iets veranderd heb je sowieso problemen ;)
weer zo'n nieuwjaarsgeschenk dat ons metertje ff niet meer telt :)
zou tof zijn natuurlijk :p
(\__/)
(O.o )
kal_el
Tik medewerker
Tik medewerker

Berichtdoor kvdm op 10 Dec 2007 10:42

waarschijnlijk bij het drukken op die knop gaat er een scherm open en krijgen we een teller te zien,
aftellend naar de volgende "teaser"
ze doen echt alles om hun klanten nog wat langer bij te houden
kvdm
Pas aangesloten op het internet

Berichtdoor bambipower op 10 Dec 2007 10:44

weer zo'n nieuwjaarsgeschenk dat ons metertje ff niet meer telt

Of dubbel telt 8)

Persoonlijk acht ik deze kans groter :cry:
geendatalimiet
zet je pc uit, bij langdurig niet gebruik
bambipower
GigaGoochelaar

Berichtdoor Opus op 10 Dec 2007 10:44

zambo2 schreef:
Opuske schreef:

Allé, daar maak je een mooie analyse, mits een paar € iets meer krijgen, want Telenet vraagt heel graag centjes van zijn klanten hé.
Zou mij nog niet verwonderen ook. Vraag mij dan wel af hoeveel ze extra zullen vragen en wie dat zal zien zitten om dat iedere maand te gaan storten aan Telenet.

well ik moet toegeven dat ik meer zou betalen aan telenet mocht het zo zijn dat we een paar €€ meer zou moeten lossen om 'tot' 4mbit te mogen uploaden.
Aangezien dommel cityconnect hier een utopie is en ik nogal ver van een centrale zit om adsl2 te krijgen waarmee ik een goede upload zou halen is telenet blijkbaar toch de enige oplossing voor mij (tot vdsl2 gaat komen dat is - maar dan zit je bij die andere monopolist waar het niet beter is als bij den deze)
Dus ja een paar euro meer betalen zou ik dan wel doen spijtig genoeg moet ik dat toegeven want upstream is zeer belangrijk voor mij.
Opus
KiloKopieerder

Berichtdoor flippi op 10 Dec 2007 10:52

Spannend? Wat is het volgende een factuur in rebus vorm. Nee sorry maar ik vind het kinderachtig. Zo kunnen ze hun klanten nog lang aan het lijntje houden.

Ik vind dat de factuur al in rebus-vorm staat.
Online afdrukcentrales voor digitale foto's vergeleken: http://www.digitale-foto.be
flippi
Surfer

Berichtdoor ceurrrix op 10 Dec 2007 10:53

Uitgelegd door verschillende bronnen,:

http://byzero.de/system/files/image/dev.preview.jpg
ceurrrix

Berichtdoor G-star op 10 Dec 2007 11:10

Mijn idee hierover is als volgt.

Telenet was niet langer de snelste dus willen ze dommel van de troon stoten. Ik verwacht inderdaad een max upload van 4Mbit.

Mijn vermoeden gaat er naar uit dat Telenet met nieuwe abbo's zal komen of onze huidige abbo's van upgrades voorzien. Aan een hogere upload kunnen ze niet anders dan een verhoging van onze limiet voorzien want. Telenet beweerde altijd dat het netwerk geen hogere upload aankon dus deze leugen kan niet langer gebruikt worden.

2de scenario verhoging upload snelheid en onze upload telt niet meer mee in de meter zoals dommel dit doet.

3de scenario geen upgrade van onze abbo's maar de mogelijkheid tot een boostpack met hogere upload met misschien hogere volume.

4de scenario zowel onze upload als download snelheden worden opgeschroefd. Dommel geeft nu 24mbit/3mbit wil Telenet de snelste blijven moet er een sneller abbo komen 30mbit/4mbit misschien of 25mbit/4mbit?
Laatst gewijzigd door G-star op 10 Dec 2007 11:51, in totaal 1 keer gewijzigd.
100% Telenet vrij / Belgacom VDSL2 Comfort gebruiker
G-star
MegaMailer

Berichtdoor MrChe op 10 Dec 2007 11:10

ceurrrix schreef:Uitgelegd door verschillende bronnen,:

http://byzero.de/system/files/image/dev.preview.jpg

past perfect bij telenet :D

maar eigenlijk had ik gehoopt dat er vandaag drastische veranderingen gingen gebeuren, nog ff wachten dus :(
MrChe
Pas aangesloten op het internet

Berichtdoor kretz op 10 Dec 2007 11:19

Dus, PUB houdt opzettelijk de nieuwsbrief achter om Telenet donderdag een primeur te kunnen geven? (of zie ik dit verkeerd)

En PUB weet "uiteraard" van niks?!

Tja ............. :roll:
kretz
Chatter

Berichtdoor tomg1804 op 10 Dec 2007 11:22

G-star schreef:Mijn vermoeden gaat er naar uit dat Telenet met nieuwe abbo's zal komen of onze huidige abbo's van upgrades voorzien. Aan een hogere upload kunnen ze niet anders dan een verhoging van onze limiet voorzien want. Telenet beweerde altijd dat het netwerk geen hogere upload aankon dus deze leugen kan niet langer gebruikt worden.

2de scenario verhoging upload limiet en onze upload telt niet meer mee in de meter zoals dommel dit doet.

Kleine nuance: de limieten werden onlangs samengevoegd, een verhoging van uploadlimiet kan dus strikt genomen niet, wel een verhoging van de algemene limiet.
(ttz volgens telenet's woordvoerdster werd de uploadlimiet zelfs afgeschaft (zie reactie tijdens UPC-affaire))
tomg1804
MegaMailer

Berichtdoor Mogwai_ op 10 Dec 2007 11:26

Uploadsnelheid omhoog en dat zal het gewoon zijn.
Mogwai_
KiloKopieerder

Berichtdoor Jelleuh op 10 Dec 2007 11:27

ik denk dat ze de abbo's van UPC aan iedereen gaan geven..
we zullen wel zien hé.. 8)
als het een verhoging is zou dit een mooi nieuwjaarsgeschenk zijn.. 8) en zaterdag wordt men meter gereset?? 8)
Jelleuh
Leecher

VorigeVolgende

Terug naar Internet