Teaser campagne: Telenet drukt op de knop

Discussie over de Telenet Internet producten, telemeter, ...

Berichtdoor Petrikske op 10 Dec 2007 12:19

wouty_be schreef:Maakt er niemand de verwijzing van 'Rode Knop' naar de rode knop op de afstandsbediening bij Digitale TV?
Was ook mijn eerste gedacht.
Daarom zelfs nooit deze thread bekeken, nadat em op userbase gepost werd ook maar es de moeite gedaan om deze te bekijken.

Hopelijk komt er toch iets bij voor TN klanten na jaren uitgezogen te zijn geweest.

Maar hoe je het ook draait of keert TN maakt zich IMHO toch een beetje belachelijk door een hoop heisa te maken rond een vermoedelijke opwaardering van hun product.

Bij Dommel word het gewoon op de site gezet en thats it.

1 ding staat wel vast, lanceer zoiets en het moet groots zijn die verandering.

Anders gaan ze wel zwaar af, al zal dat ook niet de eerste keer zijn natuurlijk.
Petrikske
KiloKopieerder

Berichtdoor Robby op 10 Dec 2007 12:21

dripke schreef:En hoe schrijfde u in als medewerker?

Mailke sturen naar support@ en je dan ook effectief inzetten.
Afbeelding <-- vrij te gebruiken!
RvB TIK vzw - PUB - Strategy Team
Gebruikers-avatar
Robby
Algemeen moderator
Algemeen moderator

Berichtdoor dripke op 10 Dec 2007 12:21

Petrikske schreef:1 ding staat wel vast, lanceer zoiets en het moet groots zijn die verandering.

Anders gaan ze wel zwaar af, al zal dat ook niet de eerste keer zijn natuurlijk.

Er is 5 posts geleden gezegd geweest door TIK-bestuurdlid "Robby" daje niet hard moet dromen. Dus groot zal het niet zijn.
Laatst gewijzigd door dripke op 10 Dec 2007 12:22, in totaal 1 keer gewijzigd.
Waarom een onderschrift als je er geen weet?
dripke
KiloKopieerder

Berichtdoor kondamin op 10 Dec 2007 12:22

hopen op het beste en hopen dat het niet al te veel problemen opleverd.

maar niet gemeterde upload zo als bij dommel en resellers van dommel nhaaaaaaaaa, dan ligt het boeltje zo plat
kondamin
TeraTovenaar

Berichtdoor dripke op 10 Dec 2007 12:23

Robby schreef:
dripke schreef:En hoe schrijfde u in als medewerker?

Mailke sturen naar support@ en je dan ook effectief inzetten.

Maja, is in Mechelen. Zal nog moeten w8en tot als ik auto heb :).
dripke
KiloKopieerder

Berichtdoor Robby op 10 Dec 2007 12:29

Alles is relatief hé.
Wat voor jou niet groot is, is voor een ander immens ...

Marketingtechnisch is een teasingcampagne een enorm krachtig iets hé. Eerste maakt men iedereen wat nieuwsgierig (kijk hier maar op 't forum), dan zorgt 'de geruchtenmolen' dat Telenet overal vernoemd wordt, dan bekendmaking wat men gaat doen.

Ondertussen is de merknaam Telenet weer overal verschenen en heeft de reclame weer alle aandacht getrokken (wat al niet simpel is om steeds maar weer op te vallen tussen de rest).

Met deze campagne zorgt men er ook voor dat 'iedereen' weet heeft van wat er gaat veranderen. Ook dat is belangrijk voor de marketing hé.
Afbeelding <-- vrij te gebruiken!
RvB TIK vzw - PUB - Strategy Team
Gebruikers-avatar
Robby
Algemeen moderator
Algemeen moderator

Berichtdoor Icekiller op 10 Dec 2007 12:29

kal_el schreef:enne...ik vind da super cool van telenet, zo keer wa spanning opbouwen, en hoe dan ook, er zal wel iets veranderen nu, al is het maar het kleinste beetje....
veranderingen zijn het begin van alle wijsheid bij telenet :)
ze bouwen al 5 jaar spanning op ;p om niet 10 te zeggen ;p
Icekiller
KiloKopieerder

Berichtdoor THDBASED op 10 Dec 2007 12:30

Naar het schijnt wordt het dit:

Code: Alles selecteren
Wijzigingen vanaf donderdag 13 december 2007:

Limieten worden verdubbeld en upload wordt verhoogd tot een max van 4mbit, bij de download komt er telkens 5mbit bij.

dus

Expressnet:

24GB limiet met zelfde voorwaarden, upload en download samengeteld + nachtsurfen
Download 15mbit
upload 1Mbit

TurboNet:

70GB limiet
Download 25Mbit
Upload 4Mbit

Prijzen blijven onveranderd alsook de snelheden en limieten van de 2 laagste abbonementen (BasicNet en ComfortNet)
THDBASED
MegaMailer

Berichtdoor Mogwai_ op 10 Dec 2007 12:31

Als ik ik Robby hier zo zie posten weet ik al genoeg. Het zal totaal maar dan ook totaal genen vetten zijn.
Mogwai_
KiloKopieerder

Berichtdoor kal_el op 10 Dec 2007 12:35

THDBASED schreef:Naar het schijnt wordt het dit:

Limieten worden verdubbeld en upload wordt verhoogd tot een max van 4mbit, bij de download komt er telkens 5mbit bij.

dus

Expressnet:

24GB limiet met zelfde voorwaarden, upload en download samengeteld + nachtsurfen
Download 15mbit
upload 1Mbit

TurboNet:

70GB limiet
Download 25Mbit
Upload 4Mbit

Prijzen blijven onveranderd alsook de snelheden en limieten van de 2 laagste abbonementen (BasicNet en ComfortNet)

Bron? of is het weer zo'n gerucht :roll:
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
kal_el
Tik medewerker
Tik medewerker

Berichtdoor Goldrusher op 10 Dec 2007 12:36

dus

Expressnet:

Download 15mbit
upload 1Mbit

TurboNet:

70GB limiet
Download 25Mbit
Upload 4Mbit

Voor Telenet-normen heel mooi. 'k Ben benieuwd.
Telenet is de sn...Herrinnering 90%
Goldrusher
KiloKopieerder

Berichtdoor dipke3 op 10 Dec 2007 12:37

Die 4mbit op de teller slaat op de *download* capaciteit van *comfortnet*. En mensen die niet in Brussel of Leuven wonen, hoeven de site donderdag niet te bezoeken (zo, nu heb ik al teveel verklapt!)
dipke3
Chatter

Berichtdoor Petrikske op 10 Dec 2007 12:37

kondamin schreef:maar niet gemeterde upload zo als bij dommel en resellers van dommel nhaaaaaaaaa, dan ligt het boeltje zo plat
LOOL :lol:
Petrikske
KiloKopieerder

Berichtdoor dripke op 10 Dec 2007 12:37

dus

Expressnet:

Download 15mbit
upload 1Mbit

TurboNet:

70GB limiet
Download 25Mbit
Upload 4Mbit

Robby zei: niet dromen.
Dit is duidelijk dromen :p.
Als dit met mach 3 gebeurd zou het mooi zijn. En dan zouden ze wel uploadlimiet nog onafhankelijk moeten maken.

Bron?
dripke
KiloKopieerder

Berichtdoor kal_el op 10 Dec 2007 12:39

dipke3 schreef:Die 4mbit op de teller slaat op de *download* capaciteit van *comfortnet*. En mensen die niet in Brussel of Leuven wonen, hoeven de site donderdag niet te bezoeken (zo, nu heb ik al teveel verklapt!)

gaat toch niet enkel voor die gebieden zijn?
da zou wel triestig zijn, en dan zou telenet daar volgens mij zo geen campagne rond maken...
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
kal_el
Tik medewerker
Tik medewerker

Berichtdoor THDBASED op 10 Dec 2007 12:39

24GB noem jij dromen? 8O
THDBASED
MegaMailer

Berichtdoor Petrikske op 10 Dec 2007 12:40

Robby schreef:Marketingtechnisch is een teasingcampagne een enorm krachtig iets hé. Eerste maakt men iedereen wat nieuwsgierig (kijk hier maar op 't forum), dan zorgt 'de geruchtenmolen' dat Telenet overal vernoemd wordt, dan bekendmaking wat men gaat doen.
Als uiteindelijk blijkt dat men z'n klanten weer heeft warm gemaakt voor de zoveelste dode spreekwoordelijke dode mus dan kan die ganse campagne zich wel es ferm wreken.

Denk dat bij velen de opzegbrief al klaar ligt.
Nu is het enkel nog afwachten tot Donderdag.
Petrikske
KiloKopieerder

Berichtdoor kal_el op 10 Dec 2007 12:40

THDBASED schreef:24GB noem jij dromen? 8O

ja, zeker als je weet dat slechts weinigen niet toekomen met hun volume :)
'k zie dan nog eerder iets gebeuren van het rare 12 gig getal te veranderen naar 15 gig ofzo...
(\__/)
(O.o )
kal_el
Tik medewerker
Tik medewerker

Berichtdoor zambo2 op 10 Dec 2007 12:41

"druk op de rode knop"

Wat heeft er bij Telenet een rode knop? Dan is dat wel heel duidelijk ondertussen, het heeft niet met internet te maken maar met hun digitaal televisie platform.

Allé de top van Telenet wrijft in zijn handen, we zitten in amper enkele uren al aan pagina 4 van dit onderwerp. Hun campagne is alvast reeds geslaagd. geld is bij deze ook reeds meer dan terugverdient.
:roll:
Laatst gewijzigd door zambo2 op 10 Dec 2007 12:41, in totaal 1 keer gewijzigd.
zambo2
Leecher

Berichtdoor Mogwai_ op 10 Dec 2007 12:41

dripke schreef:

dus

Expressnet:

Download 15mbit
upload 1Mbit

TurboNet:

70GB limiet
Download 25Mbit
Upload 4Mbit

Robby zei: niet dromen.
Dit is duidelijk dromen :p.
Als dit met mach 3 gebeurd zou het mooi zijn. En dan zouden ze wel uploadlimiet nog onafhankelijk moeten maken.

Bron?

Ja tedju. Da kan trouwens hun netwerk niet aan :lol:

Ik heb trouwens expressnet plus dus ik pak er sowieso al naast, naast die super verandering :roll:
Mogwai_
KiloKopieerder

Berichtdoor kal_el op 10 Dec 2007 12:42

zambo2 schreef:"druk op de rode knop"

Wat heeft er bij Telenet een rode knop? Dan is dat wel heel duidelijk ondertussen, het heeft niet met internet te maken maar met hun digitaal televisie platform.

Allé de top van Telenet wrijft in zijn handen, we zitten in amper enkele uren al aan pagina 4 of 5 van dit onderwerp. Hun campagne is alvast reeds geslaagd. geld si bij deze ook reeds meer dan terugverdient.
:roll:

een blauwe knop (zoals die op mijn modem) zou ik maar retarded vinden hoor...
(\__/)
(O.o )
kal_el
Tik medewerker
Tik medewerker

Berichtdoor hellsnake op 10 Dec 2007 12:45

dipke3 schreef:Die 4mbit op de teller slaat op de *download* capaciteit van *comfortnet*. En mensen die niet in Brussel of Leuven wonen, hoeven de site donderdag niet te bezoeken (zo, nu heb ik al teveel verklapt!)

En waarom zou Telenet een Nationale reclamecampagne lanceren omdat een paar man iets meer krijgt? Zo dom zijn ze daar ook niet, als ze dat zouden doen voelt heel Vlaanderen zich achtergesteld.
(Nu is dat natuurlijk ook met de ex chello's, maar daar weet bijna niemand van)
hellsnake
KiloKopieerder

Berichtdoor Amedee op 10 Dec 2007 12:51

kal_el schreef:
kretz schreef:Dus, PUB houdt opzettelijk de nieuwsbrief achter om Telenet donderdag een primeur te kunnen geven? (of zie ik dit verkeerd)

En PUB weet "uiteraard" van niks?!

Tja ............. :roll:

ik weet niet of pub van iets weet, maar moest dat zo zijn, is het toch niet meer dan normaal dat telenet vraagt om dit niet rond te vertellen?
anders is hun campagne van 'donderdag drukken we op de knop' ook wel voorbij...
Als telenet iets zou toevertrouwen aan pub, en pub hangt het aan de grote klok, denk je dat telenet het in de toekomst nog zal toevertrouwen aan PUB?

PUB = Tik

Tik/PUB weet sinds eind vorige week dat er vandaag een teasercampagne ging starten in de kranten en andere media. Vandaar ook Robby z'n cryptische bericht "de kranten zijn nog niet gedrukt".

We weten sinds eind vorige week ook dat de teasercampagne tot donderdag loopt, en dat Telenet op donderdag duidelijk zal communiceren op welke knop er gedrukt zal worden.

Wij wachten ook vol spanning de berichtgeving van donderdag af. Op basis van de afbeeldingen die in de campagne gebruikt worden, kan je al één en ander afleiden waarover het mogelijk zou kunnen gaan (denk ik).
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Gebruikers-avatar
Amedee
Algemeen moderator
Algemeen moderator

Berichtdoor kal_el op 10 Dec 2007 12:52

hellsnake schreef:

En waarom zou Telenet een Nationale reclamecampagne lanceren omdat een paar man iets meer krijgt? Zo dom zijn ze daar ook niet, als ze dat zouden doen voelt heel Vlaanderen zich achtergesteld.

inderdaad, dan zou er ook geen reclame campagne en dergelijken zijn...
(\__/)
(O.o )
kal_el
Tik medewerker
Tik medewerker

Berichtdoor dipke3 op 10 Dec 2007 12:53

hellsnake schreef:

Omdat de "ongelukkigen" in het eerste kwartaal van 2008 alsnog hun upgrade krijgen. Maar nu ben ik weer teveel aan het vertellen :-)
dipke3
Chatter

VorigeVolgende

Terug naar Internet