Teaser campagne: Telenet drukt op de knop

Discussie over de Telenet Internet producten, telemeter, ...

Teaser campagne: Telenet drukt op de knop

Berichtdoor DrKev op 10 Dec 2007 05:42

DrKev
GigaGoochelaar

Berichtdoor Djingo op 10 Dec 2007 06:02

Wat gaan we nu mogen verwachten?
Zou het uitblijven van de TIK nieuwsbrief hiermee te maken kunnen hebben? Dat er "iets" besproken is op die vergadering dat niet eerder mag bekend worden en daardoor de nieuwsbrief moet uitgesteld worden?

Iemand enig idee?
Djingo
Chatter

Berichtdoor DrKev op 10 Dec 2007 06:05

Ik alleszins niet... Ben na de cryptische aankondiging van Robbie, die zei dat de kranten nog niet gedrukt waren rond 0.30, speciaal om 5.30 de krant in regen en wind :!: uit de brievenbus gaan halen om daar de advertenties van Telenet te zien.. en nu nog tot donderdag te moeten wachten :cry:
DrKev
GigaGoochelaar

Berichtdoor ChelloExtremer op 10 Dec 2007 06:18

mijn gok ... bestaande telebrol klanten krijgen dezelfde voorwaarden als ex-UPC klanten.

R.I.P. UPC Belgium (thx for 3years of awesome service!) ... vandaag ben ik officieel Telebrol klant ... nog wel geen 'mijn telenet' login gegevens gekregen en voorlopig nog steeds 2mbit up. Mijn vhost is ook nog steeds *.upc.chello.be
ChelloExtremer
Surfer

Berichtdoor PHO op 10 Dec 2007 06:45

Djingo schreef:Wat gaan we nu mogen verwachten?
Zou het uitblijven van de TIK nieuwsbrief hiermee te maken kunnen hebben? Dat er "iets" besproken is op die vergadering dat niet eerder mag bekend worden en daardoor de nieuwsbrief moet uitgesteld worden?

Iemand enig idee?

Rechts onder staat er een "velocity" meter.
En die waarden lijken uploadsnelheden.

Wat insinueert dat de uploadsnelheid omhoog zou kunnen gaan.
Who the fuck is general failure and why the hell is he reading my disk ?
PHO
GigaGoochelaar

Berichtdoor zambo2 op 10 Dec 2007 06:49

Het verklaart waarom ze zoveel moesten werken aan "mijn telenet":

1. men moest die rode knop installeren :lol:
2. ons Nancytje moet daar veel werk hebben hoor om alles een beetje proper te houden, als je ziet hoe die technici hun koffie daar laten rondslingern :lol:
3. nieuwe vacature bij Telenet: security agent, als je zo kan inbreken :lol:

p.s. nog eens bekeken en je zou denken dat het iets anders is met al dat gehijg in het begin, een slecht gemaakte ***
Laatst gewijzigd door zambo2 op 10 Dec 2007 06:53, in totaal 1 keer gewijzigd.
zambo2
Leecher

Berichtdoor zambo2 op 10 Dec 2007 06:51

PHO schreef:

Iemand enig idee?

Schommelt rond de 1, betekent dat de snelheden naar 1Mbps worden opgetrokken?
zambo2
Leecher

Berichtdoor Djingo op 10 Dec 2007 07:00

PHO schreef:

Iemand enig idee?

Ik denk niet dat ze voor hogere upload snelheid een dergelijke reklame gaan maken, zou kunnen maar daar twijfel ik aan. Met hogere upload gaan ze niet veel mensen warm maken, ik zou zelfs durven zeggen dat de helft van het doorsnee surfend volk zelfs geen weet heeft van "upload snelheid" .

Wat iemand anders hier zei van dezelfde voorwaarden als ex-UPC'ers ... shoot me maar wàt houden die voorwaarden nu eigenlijk in?
Djingo
Chatter

Berichtdoor pm op 10 Dec 2007 07:19

Als het enkel om de upload gaat :s oooh myyy god...
boven de oude waardes van 512 en 256 staat er replace en boven de hogere waardes staat er "good" zal dus wel hoger komen dan de 1 waar nu een vraagteken boven staat anders zou de meter niet eens in "good" komen en zou het nogal een belachelijke reclamestunt zijn...
Maar ik hoop echt dat het meer is dan die upload !
pm
Surfer

Berichtdoor Nonkie op 10 Dec 2007 07:38

pm schreef:Als het enkel om de upload gaat :s oooh myyy god...
boven de oude waardes van 512 en 256 staat er replace en boven de hogere waardes staat er "good" zal dus wel hoger komen dan de 1 waar nu een vraagteken boven staat anders zou de meter niet eens in "good" komen en zou het nogal een belachelijke reclamestunt zijn...
Maar ik hoop echt dat het meer is dan die upload !

Denk ook dat de upload naar boven zal gaan. Ze maken er nogal een spelleke van zeg. Denken ze nu dat ze met kinderen bezig zijn ofwat. Kunnen ze nu niet gewoon zeggen of schrijven wat ze van plan zijn. Dat ze veranderen wat ze willen mij zijn ze toch kwijt. Heb tot hiertoe nog geen moment spijt gehad dat ik naar dommel ben overgestapt in tegendeel. Die kondigen teminste op voorhand aan als ze iets verhogen zonder spellekes of raadseltjes. Wat een gedoe zeg.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Nonkie
TeraTovenaar

Berichtdoor wimpy op 10 Dec 2007 08:55

Leuk reclamefilmpje.

De uploadsnelheid mocht inderdaad wel eens omhoog.
Die stond nummer 1 op mijn lijstje.
Als nu het nachtsurfen weer behoorlijk werkt ben ik weer een tijdje een tevreden man.
Slechts op nummer 2 staan bij mij de limieten.

Nonkie waar maak jij je druk over, je bent toch geen telenet klant meer !?
To err is human, but to really foul things up requires a computer.
Gebruikers-avatar
wimpy
Chatter

Berichtdoor r2504 op 10 Dec 2007 09:10

Djingo schreef:Ik denk niet dat ze voor hogere upload snelheid een dergelijke reklame gaan maken, zou kunnen maar daar twijfel ik aan.

Logisch gezien niet daar men momenteel de traagste upstream snelheid van gans Belgie heeft. Het zou dus een beetje belachelijk zijn om zo'n grote heisa te maken rond een inhaal beweging... maar zo werkt TN nu éénmaal.
r2504
TeraTovenaar

Berichtdoor ljd op 10 Dec 2007 09:15

Veel plezier met jullie extra upload snelheid :roll:
ljd
MegaMailer

Berichtdoor Nonkie op 10 Dec 2007 09:16

wimpy schreef:Nonkie waar maak jij je druk over, je bent toch geen telenet klant meer !?

Wat wil dit zeggen dat ik niet meer op het forum mijn gedacht mag zeggen?
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Nonkie
TeraTovenaar

Berichtdoor Djingo op 10 Dec 2007 09:35

Eerlijk gezegd, ik denk/vrees dat het veel heisa voor niks zal zijn, maar we zullen afwachten en TN voorlopig nog het voordeel van de twijfel gunnen.
Gaan zitten schreeuwen, janken en klagen vooraleer er geslagen is heeft ook geen zin.
Djingo
Chatter

Berichtdoor zambo2 op 10 Dec 2007 09:36

Op hun gewone website telenet.be is er voorlopig niets te zien van een knop. Ofwel heb ik zo scheel gekeken en het niet gezien. het kan dus gerust een campagne zijn om iets tijdelijks in de verf te zetten. een zoveelste campagne naast de andere.

en nu zitten die grote meneren (want blijkbaar zijn er geen topvrouwen bij Telenet) in hun leren stoelen met een dikke sigaar in de mond, een glas sterke drank in de hand te lachen voor hun goede vondst want ze hebben het toch maar weer gepresteerd om mensen op hun paard te krijgen en fora vol te schrijven.
zambo2
Leecher

Berichtdoor wimpy op 10 Dec 2007 09:37

nonkie schreef:Wat wil dit zeggen dat ik niet meer op het forum mijn gedacht mag zeggen?

Tuurlijk wel, we leven in een democratie, met vrije keuze van internet en vrije meniningsuiting... gelukkig maar.
Het rare vind ik dat er een tamelijk grote groep ontevreden ex-telenetters zo graag de telenet topics blijven bezoeken.
Is dat om de die-hards een hart onder de riem te steken !?
To err is human, but to really foul things up requires a computer.
Gebruikers-avatar
wimpy
Chatter

Berichtdoor Amedee op 10 Dec 2007 09:37

Telenet is vandaag gestart met een teasercampagne "Telenet drukt op de knop".
Ik heb de campagne zelf nog niet gezien, maar aan de reacties te zien op dit forum, is er niet veel teaser aan?

@DrKev: uit jouw bericht concludeer ik dat de teasercampagne donderdag eindigt, en dat Telenet dan een persbericht in de wereld zal sturen. Is dat ook jouw conclusie?
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Gebruikers-avatar
Amedee
Algemeen moderator
Algemeen moderator

Berichtdoor Street54 op 10 Dec 2007 09:49

Laat ons hopen dat het goed nieuws is. Had eigenlijk gehoopt om vandaag al meer te weten maar allé kzal nog paar dagen wachten, ik wacht al zolang dus dat kan er dan nog wel bij.

1 mbit upload en fup van rond de 200 gb en ik zijn content 8)
Street54
Chatter

Berichtdoor i386dx op 10 Dec 2007 09:52

Amedee schreef:@DrKev: uit jouw bericht concludeer ik dat de teasercampagne donderdag eindigt, en dat Telenet dan een persbericht in de wereld zal sturen. Is dat ook jouw conclusie?

Die site is ne vage flash "bewakingsvideo" van dien knop.
Tekst: "Nu donderdag om middernacht trekt telenet de pries uit, maak het hier live mee binnen: <teller>"

Voor de rest nog een meterke dat nogal uploadsnelheid-achtig voorkomt.
i386dx
Chatter

Berichtdoor Nonkie op 10 Dec 2007 09:55

wimpy schreef:
nonkie schreef:Wat wil dit zeggen dat ik niet meer op het forum mijn gedacht mag zeggen?

Tuurlijk wel, we leven in een democratie, met vrije keuze van internet en vrije meniningsuiting... gelukkig maar.
Het rare vind ik dat er een tamelijk grote groep ontevreden ex-telenetters zo graag de telenet topics blijven bezoeken.
Is dat om de die-hards een hart onder de riem te steken !?

U zit toch ook op andere topics dan dat van uw provider. Enne ik ben zowel telenet als dommel klant als dat u tevreden kan stellen.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Nonkie
TeraTovenaar

Berichtdoor Opus op 10 Dec 2007 09:58

Amedee schreef:Telenet is vandaag gestart met een teasercampagne "Telenet drukt op de knop".
Ik heb de campagne zelf nog niet gezien, maar aan de reacties te zien op dit forum, is er niet veel teaser aan?

@DrKev: uit jouw bericht concludeer ik dat de teasercampagne donderdag eindigt, en dat Telenet dan een persbericht in de wereld zal sturen. Is dat ook jouw conclusie?

mijn conclusie is dat donderdag de campagne eindigt en er dan eindelijk iets positiefs veranderd voor ons.
namelijk mijn belangrijktste punt van alles 'de upstream snelheid"
maar hoger dan 1mbit denk ik trouwens niet want da meterke komt er ook niet boven op die teaser.
Opus
KiloKopieerder

Berichtdoor kal_el op 10 Dec 2007 10:02

enne...ik vind da super cool van telenet, zo keer wa spanning opbouwen, en hoe dan ook, er zal wel iets veranderen nu, al is het maar het kleinste beetje....
veranderingen zijn het begin van alle wijsheid bij telenet :)
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
kal_el
Tik medewerker
Tik medewerker

Berichtdoor wouty_be op 10 Dec 2007 10:04

Maakt er niemand de verwijzing van 'Rode Knop' naar de rode knop op de afstandsbediening bij Digitale TV?
wouty_be
Leecher

Volgende

Terug naar Internet