Djingo schreef:Wat gaan we nu mogen verwachten?
Zou het uitblijven van de TIK nieuwsbrief hiermee te maken kunnen hebben? Dat er "iets" besproken is op die vergadering dat niet eerder mag bekend worden en daardoor de nieuwsbrief moet uitgesteld worden?
Iemand enig idee?
PHO schreef:Djingo schreef:Wat gaan we nu mogen verwachten?
Zou het uitblijven van de TIK nieuwsbrief hiermee te maken kunnen hebben? Dat er "iets" besproken is op die vergadering dat niet eerder mag bekend worden en daardoor de nieuwsbrief moet uitgesteld worden?
Iemand enig idee?
Rechts onder staat er een "velocity" meter.
En die waarden lijken uploadsnelheden.
Wat insinueert dat de uploadsnelheid omhoog zou kunnen gaan.
PHO schreef:Djingo schreef:Wat gaan we nu mogen verwachten?
Iemand enig idee?
Rechts onder staat er een "velocity" meter.
En die waarden lijken uploadsnelheden.
Wat insinueert dat de uploadsnelheid omhoog zou kunnen gaan.
pm schreef:Als het enkel om de upload gaat :s oooh myyy god...
boven de oude waardes van 512 en 256 staat er replace en boven de hogere waardes staat er "good" zal dus wel hoger komen dan de 1 waar nu een vraagteken boven staat anders zou de meter niet eens in "good" komen en zou het nogal een belachelijke reclamestunt zijn...
Maar ik hoop echt dat het meer is dan die upload !

Djingo schreef:Ik denk niet dat ze voor hogere upload snelheid een dergelijke reklame gaan maken, zou kunnen maar daar twijfel ik aan.
nonkie schreef:Wat wil dit zeggen dat ik niet meer op het forum mijn gedacht mag zeggen?

Amedee schreef:@DrKev: uit jouw bericht concludeer ik dat de teasercampagne donderdag eindigt, en dat Telenet dan een persbericht in de wereld zal sturen. Is dat ook jouw conclusie?
wimpy schreef:nonkie schreef:Wat wil dit zeggen dat ik niet meer op het forum mijn gedacht mag zeggen?
Tuurlijk wel, we leven in een democratie, met vrije keuze van internet en vrije meniningsuiting... gelukkig maar.
Het rare vind ik dat er een tamelijk grote groep ontevreden ex-telenetters zo graag de telenet topics blijven bezoeken.
Is dat om de die-hards een hart onder de riem te steken !?

Amedee schreef:Telenet is vandaag gestart met een teasercampagne "Telenet drukt op de knop".
Ik heb de campagne zelf nog niet gezien, maar aan de reacties te zien op dit forum, is er niet veel teaser aan?
@DrKev: uit jouw bericht concludeer ik dat de teasercampagne donderdag eindigt, en dat Telenet dan een persbericht in de wereld zal sturen. Is dat ook jouw conclusie?

Gebruikers in dit forum: ditonthouikwel, MSN [Bot], Yahoo [Bot] en 19 gasten