localhost schreef:On the record:
* De bestaande klanten van UPC kunnen hun huidige UPC-producten nog zeer lang behouden. Waarschijnlijk enkele jaren.
* De bestaande klanten van UPC kunnen vanaf juli overschakelen op de Telenet-producten. Zij kunnen achteraf niet meer terug veranderen naar hun oude UPC-producten.
* Nieuwe klanten in UPC-gebied kunnen geen UPC-producten meer nemen, zij zullen Telenet-producten moeten nemen.
localhost schreef:* De bestaande klanten van UPC kunnen vanaf juli overschakelen op de Telenet-producten. Zij kunnen achteraf niet meer terug veranderen naar hun oude UPC-producten.
bleh schreef:nice one
mja, waren er geen berichten dat UPC aangepast wordt aan de telenet normen deze zomer?

r2504 schreef:localhost schreef:* De bestaande klanten van UPC kunnen vanaf juli overschakelen op de Telenet-producten. Zij kunnen achteraf niet meer terug veranderen naar hun oude UPC-producten.
Lijkt me weer zo'n smerig truukje... zal wel betekenen dat wanneer iemand van UPC Freephone wil hij plotseling ook verplicht zal worden z'n internet terug te catapulteren tot in de middeleeuwen ?
Waarom zou anders iemand willen overschakelen op een Telenet product ?

Zoiets, ja. Veel minder inbegrepen volume voor een klein beetje minder geld.iko_0ike schreef:localhost schreef: Telenet gaat de UPC-klanten daar niet toe dwingen - uiteraard zullen ze het wel commercieel aanpakken.
"verander uw huidig abo naar een TN pack en u krijgt van ons trager internet en minder volume "

dipke3 schreef:Mag ik vragen wat de bron van localhost is? Want ik ken een aantal mensen van UPC zelf, en die wisten vorige week nog van niks...
tomg1804 schreef:dipke3 schreef:Mag ik vragen wat de bron van localhost is? Want ik ken een aantal mensen van UPC zelf, en die wisten vorige week nog van niks...
ik veronderstel dat localhost dit gehoord heeft van telenet zelf, aangezien ik toch van het gedacht ben dat hij op de laatste vergadering aanwezig was.

tomg1804 schreef:http://www.vanupcnaartelenet.be/
Om over te schakelen van UPC naar telenet makkelijker te maken.
Wat ik uit deze site kan opmaken is dat ze willen dat de bestaande UPC-gebruikers zo snel mogelijk overstappen op de telenetproducten (dus oa duurder en met limieten).
tomg1804 schreef:http://www.vanupcnaartelenet.be/
Om over te schakelen van UPC naar telenet makkelijker te maken.
Wat ik uit deze site kan opmaken is dat ze willen dat de bestaande UPC-gebruikers zo snel mogelijk overstappen op de telenetproducten (dus oa duurder en met limieten).
Ook hierbij vindt ik dat PUB moet pleiten om minstens de specificaties van de producten van telenet gelijk te stellen aan die van UPC.
Want wie wil er nu overschakelen (om 1 voorbeeld te noemen) van Chello extreme met een snelheid van 20Mbps/1Mbps en FUP voor €59,95 naar een TurboNet met 20Mbps/512kbps en 35Gb limiet voor €61,32??
Dit wil toch niemand.

localhost schreef:Nog beter: de UPC klanten mogen zo lang mogelijk hun huidig product houden.
Gebruikers in dit forum: ditonthouikwel, snowie, VideoGuard en 30 gasten